[Kde-i18n-nds] aspell-nds

Heiko Evermann heiko.evermann at gmx.de
Tue Nov 21 22:26:04 CET 2006

Moin Sönke,
> Eerstmaal nich, kloor, man dat maakt dat lichter för Lüüd, de ehr Konsool
> mit ISO-8859-1/15 löppt. De köönt sik de Dateien denn eenfach ut den
> ISO-Telg halen un mööt nich noch an de Dateien (besünners nds.dat)
> rümbasteln. Heff ik mi dacht.
Ik harr dacht, de Konsool hett ehr Tekensett (un weet den ok) un aspell hett
sien Tekensett (un weet den ok) un de Rest warrt ümrekent. Blots de Koderen
vun de Aspell-Datein mutt to de Koderen passen, de in aspell-nds anmellt is.
Oder is dat to eenfach dacht?

> So wiet as ik dat rutleest un -fummelt heff: Jo. Aspell arbeidt intern mit
> en 8-Bit-Tekensett, den een as "charset" binnen nds.dat angeven mutt. Du
> hest aver op en anner Oort wull recht, dat wi dat nich bruukt, wiel Aspell
> de Dateien so un so binnen sien data-dir (t.B. /usr/lib/aspell-0.60/)
> söcht, wi bruukt se also för Standardinstallatschonen vun Aspell nich
> mitlevern.
Blots för UTF is dor keen koderen bi. Oder bruukt dat keen Mappingtabell, wenn
dat UTF is?

Gröten,
Heiko