[Kde-i18n-nds] Spalte

Heiko Evermann Heiko.Evermann at gmx.de
Wed Sep 8 16:38:02 CEST 2004

Moin tosammen,

> Kolonne.
> Kennen do ik 'Kolonn' ok, aver ni as "Spalte" as in "in't Blatt op de
> eerste Siet, in de Mitt vun de tweedte Kolonn". Dor ward bi uns "Spalte"
seggt.
> Aver dat mach wull ween, wat dat bloots regionaal so is, ik finn "Kolonn"
> ok goot.
We hebbt dor al över diskuteert, man bit vundag harr wi för "Spalte" noch
nix funnen. Kolonn is villicht 'n Idee.

Mien Vörslag is: Schriev mol an een oder twee Zeitungen in Ostfreesland und
fraag de Lüüt mol, wat de dorto seggt. (Ik kunn dat düsse Week nich mehr
doon, wi hebbt Besöök tohus.)

Hartlich Gröten,

Heiko

--
NEU: Bis zu 10 GB Speicher für e-mails & Dateien!
1 GB bereits bei GMX FreeMail http://www.gmx.net/de/go/mail