Re: [Kde-i18n-nds] Översetten van "backtrace"

Heiko Evermann Heiko.Evermann at gmx.de
Wed Aug 18 23:39:16 CEST 2004

Moin tosammen,

> Vörslagg
> Richt ?

Fehlerspoor weer ok mien ersten Idee. Ik harr mi ok dacht, dat wi dat al
jichtenswo bruukt hebbt, man in de PO-Datein is dat nich binnen. Villicht
hebb ik dat ok op 'n nederlansche Siet lesen. Fehlerspoor is goot.

Hartlich Gröten,

Heiko

--
NEU: WLAN-Router für 0,- EUR* - auch für DSL-Wechsler!
GMX DSL = supergünstig & kabellos http://www.gmx.net/de/go/dsl