[kde-i18n-lt] KDE vertimai

Andrius Štikonas stikonas at gmail.com
Tre Birž 30 18:21:42 CEST 2010

Sveiki,

Kiek supratau, tai KDE 4.5 vertimai jau nubranchinti. Tomas Straupis (jis,
šiuo metu yra matyt aktyviausias vertėjas) man pasiūlė visada versti trunk ir
„backportint“ vertimus negu šokinėt kas tris mėnesius į stable ir iš ten
„forwardportint“ vertimus į trunk. Aš pritarčiau tokiai idėjai, visiems būtų
aiškiau, ką kada verčiame, šiuo metų KDE išleidimo ciklas visada yra 6
mėnesiai, taigi tas „trunk“ pakankamai greitai pasidaro stable ir atsiduria
distribucijose, ir kas svarbiausia, kažką pražiopsot „forwardportint'inant“
yra kur kas blogiau, nei kažką pražiopsot „backport'inant“, nes tada vertimai
pradingsta visam laikui, o ne tiesiog nusikelia 6-iems mėnesiams. Ar kiti
vertėjai tam neprieštarautų?

--
Andrius Štikonas