[kde-i18n-lt] kuriam naują KDE vertimo svetainę?

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Pir Rugs 1 12:10:38 CEST 2008

Man rodosi, kad viso darbo liūto dalis bus viską paleisti. Kai
wordpressas ir įrašus galės rašyti bet kas užsiregistravęs - aktyvumo
netrūks. Priežiūros reikės tikrai minimaliai. Aš net būčiau linkęs
visą svetainę daryti minimalistinę - jokių papildomų įskiepių, vien
tik plikas "barebone" wordpressas. Suinstaliuosime per 10 minučių. Ir
priežiūros tereikės tik saugumo atnaujinimams.

Jei kas nors nori spalvoto ir gražaus wordpresso su "navarotais" -
prašom. Bet tada bus vargas atnaujinti krūvą įskiepių.