[kde-i18n-lt] kuriam naują KDE vertimo svetainę?

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Pir Rugs 1 08:49:48 CEST 2008

Sveiki,

ilgai dvejojęs ir galvojęs paprašiau akl.lt projektams skrito serverio
vietos ir subdomeno KDE vertimo į lietuvių kalbą svetainei. O gal ir
svetainei apie KDE apskritai?

Štai kas gavosi:

http://kde.akl.lt/

php informaciją rasite čia:

http://kde.akl.lt/kde-akl-phpinfo.php

Bet tai jokia ne pabaiga, deja :) Dabar reik sugalvoti, ką į ją dėti bei
kažkam rimtai tuo užsiimti. Jei neatsiras entuziasto, kažkokią pradžią
padaryčiau pats, o po to, kaip atvirojo kodo dievai duos :)

Taigi prašau visų pasiūlymų ir idėjų.

Mano idėja būtų pakurti kokį wordpress blogą, ir duoti galimybę visiems
norintiems kde temomis rašyti. Dalis būtų skirta KDE vertimui, dalis -
visokiems howto ir pan.

Taip manau paskatintume gyvesnį bendravimą mūsų virtualioje
bendruomenėje.

Kodėl wordpress? na, aš šią sistemą šiek tiek išmanau, bet galima daryti
bet kokią, kurią kas nors imtųsi prižiūrėti.

Kaip manote?

Antroji idėja, su svetaine nesusijusi, būtų tokia: gal naikinam šį pašto
sąrašą ir persikeliame į komp_lt at konf.lt? Gal taip suteiksime mūsų
projektui daugiau matomumo?

Donatas