[kde-i18n-lt] Failu saltinis

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Šeš Birž 28 16:16:53 CEST 2008

2008 m. birželio 28 d. 13:54, Valdas Jankūnas <skroblas at erdves.lt> rašė:
> Sveiki,
>
>  KDE Lietuvos komandos svetainėje ( http://lt.l10n.kde.org/?psl=duk#2 )
> failus vertimui pataria siųstis iš KDE websvn repozitorijos.
>  Failus parsisiųsti galima ir KDE lokalizacijos tinklapyje (
> http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/lt/ ).
>
>  Failai (konkrečiai „kstars.po") iš pirmojo ir antrojo šaltinio
> skiriasi. Iš kurio šaltinio iš tikro reiktų siųstis failus? Ar nesudarys
> keblumų, jei aš atsiųsiu išverstą „pirmojo" šaltinio failą, o iš tikro
> reikėjo „antrojo"?

Aš failus imu iš čia http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/lt/.

Mūsų svetainė labai apleista ir piktžolėm apaugusi ir, rodosi, nėra
kam ją išravėti ir sutvarkyti. Būtų gerai vietoje dabartinių statinių
puslapių turėti kažką tinklaraščio tipo su dinamiškai kuriamu turiniu.
Donatas jau nuo seno ieško kas apsiimtų tai padaryti, bet savanorio
dar neatsirado.

Mano galva, pakaktų kur nors kde.akl.lt paleisti defaultinį wordpreso
instalą ir KDE vertėjams suteikti teisę ten rašyti. Galbūt taip netgi
daugiau feedbacko ir bug reportų gautumėme, vertėjų bendruomenė imtų
daugiau bendrauti tiek tarpusavyje, tiek su KDE naudotojais. Kurie
galbūt irgi dažniau prisijungtų prie KDE vertimo.

--

Dovydas Sankauskas