[kde-i18n-lt] Klaida kmail'e

Donatas G. dgvirtual at akl.lt
Sek Saus 14 16:42:41 CET 2007

sekmadienis 14 sausis 2007 12:49, Donatas G. rašė:

> Ši klaida jau aprašyta, ir pataisyta.
>
> https://launchpad.net/ubuntu/+source/language-pack-kde-lt-base/+bug/77780
>
> Tik paketas iš naujo nesugeneruotas, laukiame kol Kubuntu tai padarys. Jei
> aktualu, galiu sugeneruoti paketą iš naujo su pataisytais failais -
> neoficialią versiją...
>
> Beje, aš niekaip nesuprantu, kodėl ta eilutė  buvo pažymėta kaip gera...
> Atrodo niekas nagų nekišo prie to po failo Rosetta sistemoje, o upstreame
> ta eilutė seniai sutvarkyta iki galo...

Per daug nelaukęs pagaminau paketą:
ftp://ftp.l10n.kde.org/teams/lt/ubuntu-edgy/language-pack-kde-lt-base_6.10+20061020_all.deb

Beje, kaip manote, ar gerai versti taip:

Hibernate > Sustabdyti
Suspend > Užmigdyti (šiuo metu mūsų terminyne nurodyta, kad „suspend“ verčiama
„sustabdyti“.

Išverčiau KDE išjungimo meniu, bet nežinau, ar gerai :)

--
Donatas Glodenis
http://dg.lapas.info