[kde-i18n-lt] Komandos svetainės patobulinimas.

Donatas ziogelis77 at takas.lt
Tre Gegužė 18 09:37:32 CEST 2005

Darius Žitkevičius wrote:
> Patobulinau svetainės http://lt.i18n.kde.org naujienų rašymo mechanizmą.
>
> Dabar naujienos rašomos į tekstinę bylą ~/share/naujienos.txt

Puiku, Dariau, tai labai supaprastina darbą. O tiems, kurie neturi
priėjimo prie svetainės per CVS, naujienas gali siųsti teksto formatu
man arba Dariui, ir mes įdėsime.

Naujienos formatas aprašytas čia:

http://lt.i18n.kde.org/share/naujienos.txt

Jei rašantieji norės man ar Dariui dar palengvinti gyvenimą, gali
suformatuoti tekstą įdėjimui.

Donatas

PS Dariau, man atrodo tavo skripto generuojamas kodas ne visai teisingas
- prieš datą nėra <p> deskriptoriaus; ir dar, "for the wishlist": gal
būtų galima padaryti, kad data būtų pirmojoje eilutėje? (nebūtų to