[kde-i18n-lt] del pirmojo asmens naikinimo

Donatas ziogelis77 at takas.lt
Pir Liep 4 09:46:38 CEST 2005

Sveiki,

neseniai nutarėme, kad pakeisime tradiciją, kai KDE programa kalba
pirmuoju asmeniu. Besirengiant KDE 3.4.2 leidimui, kuris gali būti
paskutinis KDE 3.4 serijoje, manau, reikėtų kiek galima pritaikyti šią
naują tvarką.

Todėl norėčiau paprašyti visų, kurie šiuo metu verčiate kokias nors
programas, peržiūrėti vertimą ir pataisyti tas eilutes. Tai galima
padaryti pagal instrukciją, kurią rasite čia:

http://lt.i18n.kde.org/?psl=stilius#1asmuo

Aš peržiūrėsiu visą likusį KDE vertimą. Beje, jei kas nors sugalvosite
efektyvesnį tokių atvejų aptikimo scenarijų, nei nurodžiau aš - būtinai
pasidalinkite patirtim :)

Sėkmės,

Donatas Glodenis