[kde-i18n-lt] "rip" reiksme

Donatas ziogelis77 at takas.lt
Tre Vas 9 10:12:46 CET 2005

Geras Klausimas...

Vienintelį variantą radau komp_lt archyvuose:

http://ieva.mif.vu.lt/archyvai/komp_lt/2934.html
Valerijonas Žalkauskas (valerijonas.zalkauskas_at_ff.vu.lt):

Paviršutiniškas mano tyrimas sako kad tai "(vilnelinė) garsų ištrauka".
Remiuosi tik ptancūzais. Angl. sinonimai:

    digital audio extraction
    DAE
    audio ripping
    digital audio ripping
    CD extraction
    CD ripping
    ripping

V, Ž.

Nežinau, ar tai padės; labai jau keistai skamba žodis "ištrauka".

Donatas