[kde-i18n-lt] stiliaus vadovas

Dovydas Sankauskas laisve at gmail.com
Šeš Bal 9 23:27:13 CEST 2005

http://dgvirtual.kikilis.evs.lt/index.php?page_id=34 esančiam stiliaus
vadovui visiškai pritariu, tik turiu porą pastabų, daugiausia
susijusių su kompiuterių tinklų terminais:

> proxy -> pavaduojantis serveris ??
proxy -> atstovaujantis serveris

> thumbnail -> miniatiūra [o ne: ženkliukas]
Bravo!!!

Ir dar siūlau:
paleisti programą -> vykdyti programą (paleisti mano nuomone galima
tik tą, kas yra pririštas, uždarytas ir pan. „paleisti į laisvę")

išsaugoti bylą -> įrašyti bylą (buvo daug diskusijų komp_lt at konf.lt
dėl to, lyg ir sutarta dėl įrašyti)

domenas -> sritis (gal jau laikas atsisakyti to domeno?)
prijungimas (connection) -> ryšys (daugeliu atveju skamba daug gražiau!)
atlikti prijungimą -> užmegzti ryšį
sesija -> seansas (???gražiau skamba, bent jau man)
prievadas (port) -> jungtis (prievadas jau kaip ir paplitęs, bet gal
jungtis gražiau??)

Ką manot?

Ir dar noriu nesutikti su siūlymu
derinti -> konfigūruoti
Aš kaip tik siūlyčiau daryti atvirkščiai
konfigūruoti -> derinti
Nežinau, gal jau diskutavote dėl to, bet norėčiau išgirsti jūsų
nuomonę. Man žodis „derinti" atrodo labai aiškus, nedviprasmiškas,
suprantamas ir gražiai skamba.

--

Dovydas Sankauskas