[Kde-i18n-fry] KDE BBQ 2007

Rinse de Vries rinsedevries at kde.nl
Wed May 23 01:23:51 CEST 2007

hallo allemaal,

Het zonnetje schijnt, dus de BBQ-kriebels komen weer.

Hier en daar is al eens iets geroepen over de BBQ, maar tot dusver is er niets
concreets uit voort gekomen.
Met deze mail gaan we dat veranderen :)

Mail is gebaseerd op die van vorige jaren, maar moet nog worden aangevuld

1. tijd, plaats, locatie
2. voedselvoorziening en vega's
3. gas of houtskool
4. reeds aangemeld
5. "count me in"
6. route naar Bolsward

ad 1. tijd, plaats, locatie

nog niet bekend, voorkeur is op een zaterdag of zondag, ergens in juli of
augustus.
Kan iedereen die wil komen aangeven welke dag zijn voorkeur heeft, en evt in
welke periode die mag vallen

Bram stelde al voor om het 28/29 juli te doen, maar dan ben ik op vakantie.

Locatie:

Wat hebben we nodig? Een regelijk grote tuin of terras waar plaats is voor  ongeveer 20 personen en een BBQ/buffet/etc

Kosten: was vorig jaar 5 euro p.p.

ad 2. voedselvoorziening en vega's
De food kan het beste geregeld worden door de organisator van de BBQ.
Drank kan evt door iemand anders worden geregeld.

De kosten kunnen worden geraamd op 10 euro per persoon, waarbij KDE-NL net als
vorig
jaar de helf van voor haar rekening zou kunnen nemen. Ook eventuele
budgetoverscheidingen zijn dan voor rekening van KDE-NL.

Daarnaast ook de vraag of we vegetariers in ons midden hebben? Zo ja, laat me
dit dan even weten dan kunnen we daar rekening mee houden.

ad 3. gas of houtskool
---------------------------------
Elk jaar wordt het BBQ-feest groter (vorig jaar was het gourmet met ± 16 pers), en dan is gas
een stuk handiger.
Gas-bbq's krijg je vaak gratis te leen bij het aankopen van het vlees bij de
slager.

ad 4. reeds aangemeld
nog niemand :o)

ad 5. "count me in"

Geef even een mail op kde-i18n-nl at kde.org als je wilt langskomen!!

ad 6. Routeplanning.

/me adviseert tomtom :)

Als ik wat ben vergeten dan hoor ik het graag ....

Ciao

De feestcommissie.