[Kde-i18n-fry] Fryske stavering: hoe fier is it? (aspell)

Berend Ytsma berendy at gmail.com
Wed Sep 27 08:57:51 CEST 2006

Ik haw it efkes frege op it Fryskesoftware foarum en waard sein,
dat ein oktober de staveringshifker beskikber wêze sil by Openoffice.org.

Noch efkes wachtsje dus.

Op Tue, 26 Sep 2006 19:17:08 +0200, hat Joop Zonnet <gkokmdam at zonnet.nl> skreaun:

--
Jo ynternet, jo kar Opera 9 ek yn it Frysk: http://www.opera.com