[Kde-i18n-fa] ۴.۱۱

Mohi Mirdamadi mohi.pub at gmail.com
Sat Aug 10 05:25:06 UTC 2013

درود امیل عزیز و ممنون که به فکر هستی

متاسفانه من دسترسی خوبی به اینترنت ندارم و همیشه تو جاده هستم. الان نمیتونم به ای‌وی‌ان
وصل بشم. شما میتونی؟ توی آی‌آر‌سی (کانال  kde-ir# ) میتونیم قرار بگذاریم. :)

دوستان هرکسی میتونی کمکی کنه لطفا دریغ نکنید :)
-موهی

On Monday, July 22, 2013 11:41:41 PM Emil Sedgh wrote:
> سلام.
> دوستان عزیز نسخه ۴.۱۱ به زودی قراره منتشر بشه و متاسفانه زبانی فارسی درش
> وجود نخواهد داشت مگر اینکه درصد تکمیل بودنش رو به ۹۰ برسونیم (الان ۷۵ هست)
>
> از دوستان کسی هست که علاقه به ترجمه داشته باشه؟
>
> در نسخه‌های اخیر زحمت ترجمه رو موهی می‌کشید که الان ایران نیست و احتمالا
> نمی‌رسه کمکی کنه بهمون.
Regards,
Mohamad Reza Mirdamadi

This e-mail has sent via Kontact/Kmail[1] in Kubuntu[2] Linux[3]
Please consider the environment before printing this e-mail.

--------
[1] http://kontact.kde.org
[2] http://www.kubuntu.org
[3] http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Linux