[Kde-i18n-fa] تغییر جهت صفحه

Mohammad Reza Mirdamadi mohi.pub at gmail.com
Mon Mar 5 20:33:53 UTC 2012

میشه لطفا یک اسکرین شاپ بگذاری؟

--
Regards,
Mohamad Reza Mirdamadi

This e-mail has sent via Kontact/Kmail in Kubuntu Linux
Please consider the environment before printing this e-mail.

----------------------------

On Do shanbe ۱۵ Esfand ۱۳۹۰ ۱۷:۴۸:۱۲ Ali Sarchami wrote:

سلام

متاسفانه غیر قابل تحمله. اصلا نمیشه راست به چپ رو استفاده کرد. نمی‌دونم شاید تو
Chakra اینجوریه. مشکل اصلی با پلاسماست. نمیتونه خوب با rtl کنار بیاد. مثلا وقتی
روی پانل اصلی ( به سمت چپ پانل )‌کلیلک می‌کنم popup راست کلیک تو راست پانل
نشون داده میشه. کلا جهت گیری متن و عکس تو پلاسماها بهم می‌خوره. وقتی منوی
افتادنی رو تو سمت راست صفحه باز می‌کنم گزینه‌ها بجای اینکه سمت چپ باز بشن همون
سمت راست باز میشن و می‌افتن بیرون صفحه.
قطعا مشکل پلاسماست و بقیه KDE مشکلی نداره و همه چیز خوب جهت دهی میشه. اشکال از
برنامه‌ها نیست.