[Kde-i18n-fa] تغییر جهت صفحه

Mohammad Reza Mirdamadi mohi.pub at gmail.com
Sat Mar 3 20:34:19 UTC 2012

سلام علی جان

والا برای همه زبانهای راست به چپ همیشه همین بوده و توی این چند نسخه‌ی آخری
فارسی اشکالی بوده که خوشبختانه توسط امیل صدق برطرف شده.

توی کوبونتو و آرچ هنوز همه مخازن با ۴٫۸ به روز نشدن. اما در چاکرا که تازه
منتشر شده این مشکل حل شده.

شما باگ‌ها رو کجاها دیدی؟ میتونی تصویر صفحه رو به ما نشون بدی؟

با دستور program_name --reverse ببین درست میشه؟ مثلا
choqok --reverse

--
Regards,
Mohamad Reza Mirdamadi

This e-mail has sent via Kontact/Kmail in Kubuntu Linux
Please consider the environment before printing this e-mail.