[Kde-i18n-fa] مرخصی

Mohammad Reza Mirdamadi mohi.pub at gmail.com
Sun Apr 29 19:32:58 UTC 2012

درود دوستان

متاسفانه به علت مشغله‌های زیاد شخصی من یک ماهی هست که کار پیش نرفته و خیلی از
این بابت عذر میخوام. اگر کسی از دوستان بسته‌ای برای ترجمه مد نظرش هست میتونه
ترجمه کنه و فایل رو برای من ارسال کنه. ضمنا اگر کسی از دوستان هست که میتونه
توی کار بازبینی ترجمه ها به من کمک کنه خیلی خوشحال میشم.

من فکر کنم تا حدود یک ماه دیگه سرم خیلی شلوغ باشه اما سعی میکنم کار دوباره
توسط دوستان علاقه‌مند از سرگرفته بشه توی همین یک ماه  و من هم تا جایی که بتونم
فایلها رو کامیت میکنم :)

-موهی

--
Regards,
Mohamad Reza Mirdamadi

This e-mail has sent via Kontact/Kmail in Kubuntu Linux
Please consider the environment before printing this e-mail.