[Kde-i18n-fa] زبان لیست

mahyar.moqimi at gmail.com mahyar.moqimi at gmail.com
Fri Feb 15 20:19:38 CET 2008

من حرفی ندارم ، فقط امیدوارم مقالات رو خونده باشید و بعد متعصب بر علم
صحبت کنید نه متعصب بر عقاید.
من فکر نمی‌کنم اینجا جایی برای بحث بر سر نیاز یا عدم نیاز به پینگلیش
باشه. کسی هم مجبور نیست پینگلیش بنویسه. حرف من فقط این بود که پینگلیش
چرتو پرت نیست و دلایلی برای خودش داره. و روش بحث علمی شده و چیزی نیست
که همین دیروز کسی از خودش در آورده شده باشه.
هر کسی می‌تونه انتخاب خودش رو داشته باشه. من هم به دنبال تحمیل عقیده‌ی
خودم نیستم و اول هم گفتم این مقالات برای ٬به راحتی رد نکردن٬ پینگلیش
کافیه نه برای قبول کردنش.
اینجا هم ما داریم روی خط فارسی کار می‌کنیم و بحث فقط سر زبان پست‌ها
هستش. من که خودم فارسی می‌نویسم ولی امیدوارم اونایی که پینگلیش
می‌نویسن(چه اینجا چه توی کانال IRC) دلایل کافی برای دفاع از خودشون
داشته باشن.
باز هم خواهش می‌کنم قبل از رد کردن این طرز نوشتار مقاله‌ها رو بخونید
http://aryaadib.blogfa.com/cat-11.aspx