[Kde-i18n-fa] زبان لیست

mahyar.moqimi at gmail.com mahyar.moqimi at gmail.com
Fri Feb 15 08:55:20 CET 2008

در این صفحه مقالات جالبی در باره‌ی لزوم تغییر خط زبان فارسی و استفاده
از حروف لاتین با مدارک و منابع آمده است//:
http://aryaadib.blogfa.com/cat-11.aspx
که فکر می‌کنم برای ٬به راحتی رد نکردن پینگلیش٬ کافی باشد.
در مورد کار فرهنگستان من از استاد ادبیات خودم شنیدم که کتابی زیر نظر
فرهنگستان برای پیشنهاد حروف لاتین چاپ شده است. البته این موضوع مربوط
به حدود ۴-۵ سال پیش است و من الان مشخصات کتاب را ندارم. در صورتی که
مشخصاتی پیدا بکنم حتما به اطلاع می‌رسانم