[Kde-i18n-eo] nuna antauxkontrolo?

Cindy McKee cfmckee at gmail.com
Fri Nov 2 19:48:01 UTC 2007

Mi ne volas deflankigxi de la vortdiskuto, sed mi forgesis kontroli
kiam mi faris 'svn commit', kaj ricevis mesagxon kiu kauxzis veran
korgxojon! Cxu ekzistas auxtomata msgfmt kontrolo nuntempe?
(mi neniam antaŭe ricevis antauxaverton pri tio, kiam mi forgesas)
Cxu la jena mesagxo estas malacxa, aux kio? :D

svn: 'pre-commit' hook failed with error output:
<stdin>:3070: a format specification for argument 1 doesn't exist in 'msgstr'
<stdin>:10850: a format specification for argument 4 doesn't exist in 'msgstr'
msgfmt: found 2 fatal errors

trunk/l10n-kde4/eo/messages/kdelibs/kdelibs4.po:
ERROR: There were syntax errors detected in a po file you committed.
ERROR: Please correct them first.

--
Cindy McKee
Cindio