[Kde-i18n-eo] importo de stabila al trunk

Axel R. axel at esperanto-jeunes.org
Thu Dec 13 15:31:00 UTC 2007

Pierre-Marie PÉDROT a écrit :

> Mi ĵus alŝutis la dosieron, danke al kdesvn kaj msgmerge. Tamen, ĉi tiu
> ne ŝajne ŝatis la verkon, ĉar post 5 minutoj dum kiuj mia komputilo
> blovadis, ĝi redonis al mi preskaŭ malplenan nur fuzzy-an dosieron. La
> misterojn de msgmerge oni ne kapablas kompreni...
>
> Almenaŭ la dosiero nun estas sur la svn-servilo. :/
>
> Pierre-Marie

La problemo estas ke la formato ŝanĝiĝis inter KDE3 kaj KDE4.

Ekz :

en KDE3 :
#: mapsdatatranslation.cpp:1153
msgid ""
"_: europe.kgm\n"
"Paris"
msgstr "Parizo"

en KDE4 :
#: mapsdatatranslation.cpp:1198
msgctxt "europe.kgm"
msgid "Paris"
msgstr ""

Temas ĉefe pri la konteksto...

Tiu ĉi dosiero enhavas 3335 ĉenojn kaj mi klopodis traduki ĝin dum
pluraj horoj, mi ne emus refari tion :-( Eĉ sen-fuzzy-igi la dosieron
postulas multe da tempo kion mi preferus ŝpari...

Amike,

Axel