[Kde-i18n-eo] Traduko de propraj nomoj

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Fri Mar 24 20:58:47 UTC 2006

Nomoj de programoj tute ne changhas. Firefox restos Firefox por chiam.
Nomoj de Dosierujoj en linux same kiel BSD ne shanghas, kaj sekvas la normo:
HFS (Hierarchical File System), etc, src restos same.

Sed UNUE, ¿KIAL GHIN SHANGHI ???

ech filmaj kaj imagaj dosierojn tute ne shanghas, ekcepte ke estu vere konvene
sed tio nur malsimpliigxas la programaro.

Se vi pensas pri M$ vidu por dosiero "Mis Documentos" | "My Files"