[Kde-i18n-eo] E-Lernilo por kde?

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Thu Jun 30 20:23:14 UTC 2005

Eblas, se estas iom malfacile,

Nuntempe en KDE ekzistas multe da programojn, kaj el ili,
multajn tute ne havas subtenantojn. Kaj tial tiujn tute ne
estas aldonataj al la oficiala distribuo.  =(

Tiel, mi sam-opinias kun Steve.

Cxu vi jam konsideris aligxi al iu simila projecto ?
kiel exemple

	http://www.cursodeesperanto.com.br/bazo/index.html?ru

Aux vidu cxe source.forge.net.

Salutojn!