[Kde-i18n-eo] Preparadoj pro KDE 3.4

heiko.evermann at gmx.de heiko.evermann at gmx.de
Sat Dec 18 21:03:12 UTC 2004

Saluton al cxiuj,

En Februario venos la nova versio KDE 3.4

1) Bonvolu legi
http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.4-release-plan.html
Tio estas la plano por tiu versiono.
2) Mi kopiis la po-dosierojn (kun la pakajxoj 11 kaj 12 de Matthias Peick) de
KDE_3_3_BRANCH al HEAD. Mi esperas ke mi ne forgesis ion. Hodiau nokte
"scripty" adaptos ilin al la plej novaj POT-sxablonoj. Tiam ni vidos kiom
sxangxis de KDE 3.3 al KDE 3.4/HEAD. Mi esperas, ke nia laboro ankorau fartas
bone.
=> Se vi tradukas, bonvolu nun uzu la dosierojn el "HEAD", kaj atendu gxis
morgau matene. (Se vi estas tradukanta ion, vi povas ankau sendi tion al mi,
sed skribu min, ke la dosiero ne estas aktuala.)

Gxis,

Heiko Evermann