[Kde-i18n-eo] Dankon Jordi!

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Thu Sep 18 20:07:17 UTC 2003

Karan Jordi,

Respondante vian Leteron,

> fakt-votarojn??  kio estas tio?

Mi mistajpis "Fakt-Vortaro" anstatauxe "Fak-Vortaro".

vidu tie :
http://www.eventoj.hu/arkivo/eve-216.htm
"Akademio Internacia de Sciencoj, AIS en San Marino intencas eldoni fakvortaron
pri kibernetikaj pedagogio, psikologio, lingvistiko kaj estetiko"

La ideo pri fakvortaro estas plibonigi Tradukan Taskon.

> cxu nun vi ne estas uzita Linukson?

Nune, mi uzas linuksan "RedHat" 9an version.

> KDE estas facila. Kbabel ankaux estas facila.
> Vi podas skribi pli bona esperanto  ol mi.  se vi havus  problemojn (with
> linux i mean),  bonvolu demandas nin.

Mi multe dankas vin pro tio. kaj ver-vere kvamkam mi havas lernilojn,
certe mi poste necesos plu. KDE estas mirinda`jxon same kiel linukson.

Ne vidante kiel facile aux malcile estas la taskon lerni/uzi ambux
kde kaj linuks, certe mi volas plibonan scion.

Dankon denove.
Kaj elkoran saluton
Martin

P.D. Ne hezitu paroli/skribi Esperante al viaj amikoj.