[Kde-i18n-eo] troa silento.

Martin Ponce mjp_ttc at yahoo.com
Mon Sep 15 11:22:43 UTC 2003

>En http://mail.kde.org/mailman/roster/kde-i18n-eo trovig^as listo de
>c^iuj abonintoj de c^i tiu dissentlisto. Mi legis nomojn kiujn mi ne
>konas kaj kiuj g^is nun skribis neniun respondon.
>
>C^u vi interesas prezenti vin?Memkompreneble nur se vi volas...
>
>Amike,
>
>Heiko

Karajn, estas mi denove.

Pri la listo de abonintojn, Heiko, mi komencas suspekti tion, ke iuj havas du
aux tri posxt-kestojn.

Mi ne scias/konas suficxe bone, kiel vi partoprenas kaj organizas kun-kune.
Nu, tiutempe mi havos jenajn taskojn : unue, ellerni uzi linukson cxfe kbabel'
kaj similajn ,kaj due, provi tradukado fare de gxi. ( Mi jam eklernis kelkajn
"Howto" pri i18n skribitajn de Wolfram ).  Cxiel-maniere, mi esperas baldaux (
PRONTO / SOON ) plen-plene kunlabori kun vi.

Elkorajn Salutojn.
Sincere vian
Martin