[kde-i18n-el] Καλησπέρα και εδώ... Για online το σκεφτόμαστε;

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Mon Feb 11 11:39:50 UTC 2013

Έχω πολύ καιρό να συμμετάσχω στις μεταφράσεις, αλλά στο παρελθόν έχω
αφιερώσει αρκετό από το χρόνο μου για τον εξελληνισμό του kde.

Ας μου επιτραπούν τα παρακάτω:

Ο μεταφραστής έχει τους γλωσσικούς περιορισμούς της γλώσσας του.
Έχει να κατανοήσει όχι μόνο το νόημα ενός string αλλά και το νοηματικό
περιβάλλον της εφαρμογής.
Θα πρέπει να εντοπίζει αδυναμίες του πρωτότυπου κειμένου που συχνά
γράφεται από έναν προγραμματιστή που η μητρική του γλώσσα δεν είναι η
αγγλική.
Ο μεταφραστής κοιτάει την ομορφιά των μεταφράσεων του.

Οι μεταφραστές που έχουμε τώρα ενεργούς, τα κάνουν όλα αυτά πολύ καλά
και επιτυχημένα. Έχουν επιτύχει το kde να είναι γενικά ποιοτικά
μεταφρασμένο.

Ας σεβόμαστε τη δουλεία που έχον ρίξει τόσα χρόνια.