[kde-i18n-el] Fwd: Help needed: how to write geographic coordinates in $YOUR language?

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Thu Nov 10 20:04:14 UTC 2011

Στις Πέμπτη 10 Νοέμβριος 2011 20:33:03 Nikolaos Pantazis γράψατε:
> Ίσως άσχετο, αλλά το ° πώς θα το πληκτρολογούμε;
ώχ, έχω Γαλλικό πληκτρολόγιο και το ° είναι δεξιά από το μηδέν και δεύτερο στα αριστερά από το backspace

δεν υπάρχει σε Ελληνικό πληκτρολόγιο το σύμβολο για τις μοίρες;

> Παίζει να μπούνε τα:
> μοίρες/μοίρα, λεπτό/α, δευτερόλεπτο/α και ως εναλλακτικά, μαζί μα τα:
> °, ' και " ;

ιδέα δεν έχω θα το ρωτήσουμε

> Υ.Γ.: Ούτε εγώ πολυκατάλαβα αν θα το πληκτρολογούμε ή θα το επιλέγουμε
> από κάπου.
Απ ότι λέει ο συγγραφέας, θα πληκτρολογούμε τις συντεταγμένες στο krunner και θα μας εμφανίζει το σημείο στην υδρόγειο στο marble

> Υ.Γ.2: Νομίζω ο κώδικας του krunner θα χρησιμοποιείται και σε άλλες
> μεριές του kde.

Συνήθως ναι, πχ plasmoid «Αναζήτηση και εκτέλεση»

--
Dimitrios Glentadakis