[kde-i18n-el] Re: trunk calligra updates

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Mon May 2 11:54:46 CEST 2011

*calligra-defaulttools.po

"Escape Direction"
"Διαφυγή κατεύθυνσης"
-Κατεύθυνση διαφυγής;

calligra-dockers.po
"Pattern"
"Σχέδιο"
-Προτείνω «Μοτίβο»

*calligrafilters.po

"&MacOS style (carriage return only)"
"Αισθητική &MacOS (μόνο carriage return)"
-Όπως επίσης στα αντίστοιχα μηνύματα για windows και unix, το style
αναφέρεται στη χρήση του carriage return (το enter) για αλλαγή

"Use &default style"
"Χρήση &προκαθορισμένης αισθητικής"
Αν αναφέρεται στα προηγούμενα, και αυτό. Δεν ξέρω αν υπάρχουν κι άλλα.

Στις 2 Μαΐου 2011 8:18 π.μ., ο χρήστης Dimitrios Glentadakis
<dglent at gmail.com> έγραψε: