[kde-i18n-el] Re: Ενημερώσεις μεταφράσεων στο kde sc 4.6.1

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Sat Mar 5 11:53:06 CET 2011

Στις Σάββατο 05 Μαρτίου 2011 06:53:58 Dimitrios Glentadakis γράψατε:
> Στον φάκελο extragear-base του κλάδου stable υπάρχουν μόνο 4 αρχεία:
> http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/team/el/extragear-base/
> από τα οποία μόνο το ένα είναι μεταφρασμένο

Ok, αυτό που λέω είναι ότι αφού π.χ. το bluedevil.po στο trunk είναι
μεταφρασμένο, υπάρχει αυτόματος τρόπος να μεταφερθούν οι μεταφράσεις του στο
stable; Το ξέρω ότι εν είναι ίδια τα αρχεία μεταξύ stable-trunk και έχουν
διαφορές.

Να ψάξω να τα βρώ και να κάνω τη συγχώνευση, ή υπάρχει αυτόματος τρόπος;