[kde-i18n-el] Re: Διαθεσιμότητα στο συντονισμό

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Fri Jun 10 12:42:52 CEST 2011

καλησπέρα σε όλους,
μπορώ εγώ να κάνω commit μέχρι ο Δημήτρης να επιστρέψει, ας ελπίσουμε
πως θα γίνει αυτό :-ρ, αλλά δεν έχω δυνατότητα παρά μόνα τα
απογευματο-βραδια να ασχολούμαι.
Αν υπάρχει κάποιος άλλος με διάθεση και περισσότερο χρόνο, δεν έχω
πρόβλημα να λειτουργούμε παράλληλα όπως γινόταν μέχρι σήμερα.

Πέτρος

Στις 10/6/2011 1:31 μμ, ο/η stelios έγραψε: