[kde-i18n-el] kde el commit

RageCryX ragecryx at yahoo.gr
Wed Feb 11 17:20:46 CET 2009

Τα αρχεία δεν τα δούλευα καιρό, χθες το βράδυ έκανα checkout. Δεν ξέρω μήπως το πρόβλημα δημιουργείται επειδή έτρεξα το svn diff μέσα από το φάκελο messages. (Όταν έδινα την εντολή έξω από το φάκελο αυτό μου επέστρεφε σφάλμα)

Αν πρέπει να επιλέξω να ασχοληθώ με συγκεκριμένα πακέτα, μπορείτε να μου πείτε ποιά είναι διαθέσιμα?

Και για τη σημείωση 2, συγγνώμη δεν το ήξερα. Μήπως υπάρχουν κάπου καταγεγραμμένα τα guidelines που πρέπει να ακολουθώ κατά τη μετάφραση?

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Κούτσικος Γιώργος

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr