[kde-i18n-el] Τα νέα μέλη της ομάδας

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Jan 27 20:36:21 CET 2006

Καλησπέρα σε όλους

Καθώς έχει περάσει αρκετός καιρός από όταν δημοσιεύσαμε το μήνυμα για βοήθεια
με τη μετάφραση του KDE, θα ήθελα να σας ενημερώσω σχετικά με τις  εξελίξεις
πάνω σε αυτό το θέμα.

Έχουν έρθει σε επικοινωνία μαζί μου και εκδήλωσαν ενδιαφέρον να βοηθήσουν οι
ακόλουθοι (τα ονόματα είναι σύμφωνα με την ημερομηνία της πρώτης
επικοινωνίας)

Charalampos Saperas
John Dinopoulos
Giannis Ghatzifotis
Antonis Labadaridis
Mike Lountas
Παπαγεωργίου Γιώργος
Τσακιρίδης Σωτήρης
Κώστας Τζουνόπουλος
Δημήτρης Θεοχάρης
Orestis Glavas
Σκούπλιος Δημήτριος
Spiros Gezerlis
Αναστάσιος Μαυρομάτης
Simoulis Thanasis
Ηλίας Νάκος
Άννα Κρασσα

Με την ευκαιρία θα ήθελα να καλωσορίσω όλα τα παιδιά στην ομάδα, και να ευχηθώ
μια παραγωγική και μακρόχρονη συνεργασία

Οι περισσότεροι από τους παραπάνω είναι ήδη στη φάση της ενημέρωσης (αν και
πολλοί είναι εν μέσω εξεταστικής περιόδου), οπότε για την ώρα δεν έχει
αρχίσει ακόμη κάποιος να δουλεύει σε κάποιο module

Δεν μπορώ να γνωρίζω πόσοι από τους παραπάνω θα μπορέσουν τελικά να ασχοληθούν
με τα της ομάδας (ελπίζω όλοι :) ), αλλά και μόνο η εκδήλωση ενδιαφέροντος
από τόσους πολλούς είναι ένα ενθαρρυντική για τη συνέχιση της προσπάθειάς
μας.

--
Φιλικά
Σπύρος