[kde-i18n-el] kdevelop.po translation

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue Sep 13 13:28:57 CEST 2005

On Tuesday 13 September 2005 09:40 Toussis Manolis wrote:
> Παιδιά έκανα πλήρη μετάφραση το kdevelop.po και θα ήθελα οποιοσδήποτε
> χρησιμοποιεί το kdevelop να μου στείλει την εμπειρία του με τη μετάφραση.
> Τυχον προβλήματα που θα συναντήσει λάθος ορολογία κτλ κτλ. για να τα
> διορθώσω .

Δεν ξέρω κατά πόσο θα βρεις ανταπόκριση, αφού το kdevelop (και όλες οι
εφαρμογές των modules kdevelop και kdesdk) είναι εφαρμογές που κυρίως
χρησιμοποιούνται από όσους ασχολούνται με προγραμματισμό...

Πάντως βρήκα κανα-δύο πραγματάκια - όπβς θα είδες ήδη με το svn up - και τα
διόρθωσα. Δεν είμαι σίγουρος όμως αν τα πέρασα στο stable με το merge που
έκανα... :(

Ελπίζω σύντομα να εγκαταστήσω το νέο po και να το δω και στην πράξη· όταν βρω
χρόνο να ασχοληθώ με τα έργα που δουλεύω...