[kde-i18n-el] Αποστολή μεταφράσεων

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri May 20 21:01:19 CEST 2005

On Friday 20 May 2005 21:46 Alexios Beveratos wrote:
> Ιδου ακόμα μερικές ερωτησης
>
> 1) Στέλνω οτι εχω μεταφράση κάθε παρασκεύη η μόνο οταν εχω τελείωση ενα
> αρχείο ;
Όποτε θέλεις. Απλώς για να την κρατάμε τα αρχεία για πολύ καιρό είναι καλό
τουλάχιστον κάθε Παρασκευή να μου τα στέλνετε για να τα περνάω στο SVN.

> 2) Που το στέλνω. Μέσω svn ?
Με email σε εμένα. Προφανώς κανείς δεν έχει κοιτάξει το site της ομάδας...
Κοίτα και το
https://mail.kde.org/mailman/private/kde-i18n-el/2005-May/000184.html

> 3) Οταν προσπαθώ να ελένξω την ορθογραφία, μου βγάζει το εξίς λάθος
>
> Ispell, UTF-8 greek i ellinika san dictionary
>
> There seems to be an error with the synchronization of the spell checking
> process and KBabel.
> Please check that you have set the correct settings for your language for
> spell checking.
>
> και μου δημιουργή πρόβλημα. προσπαθή να διορθώση, αλλα δεν τα καταφέρνει
Σε αυτό δεν μπορώ να βοηθήσω. Εμένα παίζει κανονικά. Κάποιος άλλος;
Ή καλύτερα κάνε μια ερώτηση στην i18ngr.