[kde-i18n-el] Πρόβλημα με kbabel

Κουζινόπουλος Χάρης haris at mpa.gr
Sun May 8 21:22:24 CEST 2005

Πριν κανένα μήνα είχα υποβάλλει και bug report στο bugzilla του kde, αλλά
χωρίς αποτέλεσμα. Μου είχαν ζητήσει την έξοδο του kbabel από την κονσόλα, την
έστειλα, αλλά έκτοτε δεν είχα άλλη απάντηση. Σπύρο θα δοκιμάσω τη λύση που
προτείνεις και θα σου πω.

Στις Κυρ 08 Μαι 2005 22:13, ο/η Spiros Georgaras έγραψε: