Θέμα: [kde-i18n-el] Erotiseis apo enan kainourio!

maria mtsironi at yahoo.com
Sat Jul 9 13:46:24 CEST 2005

--- George Fragos <george_fragos at hotmail.com> έγραψε:

>   Γεια σας!
>   Ειμαι καινουριος στην λίστα και έχω κάποιες
> ερωτήσεις:
>
>   1. Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιώ CVS και
> Subversion...;

Οχι δεν είναι απαραίτητο, αλλά κάνει πιο εύκολη τη ζωή
σου. Αντί να ψάχνεις κάθε φορά πού είναι το αρχείο που
θέλεις, μπορείς να κατεβάσεις τη νέα του έκδοση με μια
απλή εντολή.

>   2. Τι διαφορά έχουν τα po από τα pot;  Είναι
> απαραίτητοι και οι δύο τύποι
> αρχείων;

Τα po αποτελούν ολόκληρο το αρχείο, ενώ τα pot
περιέχουν μόνο τις αλλαγές.

>   3. Με ποιά σειρά πρέπει να εγκατασταθούν τα
> Subversion, Kbabel και Berkley
> DB;
>
>   Αυτά προς το παρόν...!
>
>   Γιώργος Φράγκος.

Για περισσότερες πληροφορίες θα είναι καλό να
κοιτάξεις τη σελίδα
http://i18n.kde.org/teams/el/index.html

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr