Traduccions de KDE al valencià (octubre de 2022)

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sun Oct 9 13:54:31 BST 2022

  Hola a tohom,

  Recentment he actualitzat degudament (Ves! M'havia deixat algunes coses
antigues) les traduccions al valencià de cara als pròxims llançaments:

    * Frameworks 5.99 del KDE -> 8 d'octubre de 2022 (encara no ha sortit)
	- Conté canvis importants en el paquet kdoctools
    * Plasma 5.26 -> 11 d'octubre de 2022
    * KDE Gear 22.08.2 -> 13 d'octubre de 2022

  La documentació (tota en els Frameworks i la de KHelpCenter) hauria d'estar
100% correcta, al meu parer, es clar.

  Tot i que encara estic amb molta feina, he publicat aquest script per a
portar les tasques de traducció:

https://websvn.kde.org/?view=revision&revision=1635646

  Sempre estem oberts a critiques contructives, comentaris de tota mena o
ajuda on calgui ;-)

  Atentament
Dubta que les estrelles siguin foc.
Dubta que el Sol es mogui.
Dubta que la veritat sigui mentida.
Però no dubtis mai que t'estimo.
	- William Shakespeare

No se n'ha de posar massa
	- A grandmother on the TV show "Las recetas de Julie"