CUADRANTE ENERO 2022 - ANTONI BELLA PEREZ

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Wed Jan 26 21:15:40 GMT 2022

  Casum! es poden esborrar?

  Gràcies

El dimecres, 26 de gener de 2022, a les 22:13:26 CET, Leopold Palomo-
Avellaneda va escriure:
> Antoni!!!!!
>

> que acabes d'enviar aquest missatge a la llista!!!!!
>
> El 26/1/22 a les 22:05, Antoni Bella Pérez ha escrit:

  Atentament
Dubta que les estrelles siguin foc.
Dubta que el Sol es mogui.
Dubta que la veritat sigui mentida.
Però no dubtis mai que t'estimo.
	- William Shakespeare

No se n'ha de posar massa
	- A grandmother on the TV show "Las recetas de Julie"