Fwd: Termes gestió de dades

Orestes Mas orestes at riseup.net
Wed Feb 23 10:10:22 GMT 2022

El dimarts, 22 de febrer de 2022, a les 16:48:44 CET, Josep M. Ferrer va
escriure:
> Per si algú vol/pot donar el seu punt de vista en referència a les
> consultes que fa el Termcat.
> El document adjunt s'obre amb el LibreOffice.
> Si ho preferiu, les respostes me les podeu enviar directament a mi.
> Jo m'encarregaré de respondre al Termcat.
>
> Salutacions,
>
> Josep M.

L'escola on dono classe (ETSETB, UPC) ofereix un grau d'enginyeria de dades
conjuntament amb la Facultat d'Informàtica. Concretament, aquesta tardor
passada jo mateix hi he impartit docència, tot i que en una assignatura una
mica tangencial al grau.

Miro de preguntar al responsable del grau si hi ha algú interessat oferir la
seva visió del tema, i et dic alguna cosa.

Orestes.

--
Cordialment,
Orestes Mas