Re: Planet KDE en català

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sat Apr 3 10:18:30 BST 2021

  Envio en privat:
  Hola,
  La cosa va perquè ha aparegut la traducció per al web Planet KDE. Ve, fa un parell de dies, però per aquell error en el Lokalize potser encara no l'has vist.
  Atentament   Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On sáb., abr. 3, 2021 at 11:03, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:   El 3/4/21 a les 7:42, Antoni Bella Pérez ha escrit:

>   Hola gent,
>
>   Segurament és d'aquelles coses que m'han passat per alt sense
> adonar-me'n. Aquí teniu l'enllaç Atom del Planet KDE per a que ens
> pugueu seguir en català des del mòbil:
>
> https://planet.kde.org/ca/atom.xml
>
>   Aprofito per a comentar: atès que les notícies no es passen per
> l'script de valencià, procediré igual amb aquestes.

En la meva opinió, jo no publicaria les notícies en valencià si no hi ha
canvis significatius respecte a la versió catalana, ja que això
aprofundeix en la divisió de la llengua.

Josep Ma. Ferrer