Ens cal https://cat.kde.org?

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Nov 25 22:39:11 GMT 2020

El dimecres, 25 de novembre de 2020, a les 11:21:12 CET, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> El 25/11/20 a les 0:10, Albert Astals Cid ha escrit:

> A mi em sembla força bé, amb un petit matís:
>
> - kde.cat -> https://kde.org/ca/ (KDE en català per a tots els usuaris)
>
> - cat.kde.org -> https://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=ca (contacte per a l'equip de traducció)
>
> - old.kde.cat mostrés els continguts que hi ha ara a cat.kde.org

Acabo de crear old.kde.cat i fer que redirigeixi a 147.83.91.172

Josep Ma. tu tens contacte amb la gent de caliu que porta el servidor? Han te tocar alguna cosa al apache per que serveixi els continguts actuals de cat.kde.org (de moment demamem que tots dos funcionin, no?).

Salut,
  Albert