Re: Documentació disponible del Krita

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Sun Mar 31 06:16:49 BST 2019

  Hola a tothom i gràcies a tots dos,
  El tema és que últimament estic escrivint des del mòbil o tauleta amb l'app de Yahoo, a part d'això...
  Atentament  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On ds., de març 30, 2019 at 22:43, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:Missatge de Albert Astals Cid <aacid at kde.org> del dia ds., 30 de març 2019 a les 11:32:

https://docs.krita.org/ca/

Que t'has deixat l'adreça i potser no tothom sap de que estem parlant :)

Salut,
  Albert

P.D: hi ha alguna cosa rara amb els teus correus i el meu servidor sempre els marca com brossa :/

A mi també em passa. De fet, he creat una regla al Gmail per evitar que es marquin com a brossa.

Gràcies Toni. És tota una feinada!