Re: Sol·licito poder fer algunes qttranslations per a les Qt

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Jul 23 20:27:14 BST 2019

  Hola,
  Quan al Git ja tinc els fitxers, per a la resta pensava enviar-los al repo de SVN i quan estiguin amb vist i blau ja sí farà falta pujar-los.
  També prenc els que has anomenat.

  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dt., de jul. 23, 2019 at 20:27, Josep Ma. Ferrer<txemaq at gmail.com> wrote:   Missatge d'Antoni Bella Pérez <antonibella5 at yahoo.com> del dia dt., 23
de jul. 2019 a les 15:56:

>  Hola llista,
>
>  Demano si es poden fer les traduccions següents:
>
>  qt/qttranslations.git:
>  **********************
>    - qtconnectivity_ca.ts
>    - qt_help_ca.ts
>    - qtlocation_ca.ts
>    - qtserialport_ca.ts
>    - qtwebengine_ca.ts
>    - qtwebsockets_ca.ts
>
>  Ja he tingut en compte de triar els fitxers que afectarien als missatges que surten de les aplicacions habituals d'usuari, no les per a desenvolupadors (els quals «per se» empren la IU en anglès).

> [...]

Hola Toni,

per mi no hi ha cap problema. Inclús, hi ha un parell de fitxers
(qtbase i qtxmlpatterns) que els hi manca alguna traducció, i que si
vols, també pots aprofitar per completar-los.

Si tens problemes amb el Git i l Gerrit de les Qt, puc donar-te un cop
de mà. Estaré disponible fins el 5 d'agost :)

Salutacions,

Josep Ma.