Dades per al Kanagram [modificacions al svn]

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Thu Dec 20 05:00:26 GMT 2018

   Hola Albert,
  No tinc accés a la llista de subsciptors però espero que encara ens llegeixin els antics col·laboradors.
  Molt útil si ho fan ;-)
  Toni

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dc., de des. 19, 2018 at 22:16, Albert Astals Cid<aacid at kde.org> wrote:   El dimarts, 18 de desembre de 2018, a les 23:44:13 CET, Antoni Bella Pérez va escriure:

>  Hola Albert,
>  Cert, però no està documentat enlloc. A veure si ho llegeixen i ens diuen quelcom.

ho llegeix qui?

Salut,
  Albert