Un dubte amb el GCompris

Antoni Bella Pérez antonibella5 at yahoo.com
Tue Feb 28 18:59:55 UTC 2017

  Hola,
  Encertades paraules.
  M'has recorda't un amic de la família que era fan d'aquests jocs fets en taules de fusta -en tenia un munt, la més gran d'uns dos pams- i s'hi jugava amb bales -caniques-. Ell em va insistir en que s'anomenaven jocs de taula -en referència a la fusta, no a la categoria, que també-. Molt bons per a desenvolupar l'intel·lecte a qualsevol edat.
Aquests serien els canvis:  Joc de bar -> Joc de taula  bola -> bala

  Hi esteu d'acord?
  ToniPD: al·lots/es, ja em corregeixo...Sent from Yahoo Mail on Android

  On dt., febr. 28, 2017 at 17:04, Manuel Tortosa<manutortosa a gmail.com> wrote:   De fet, en aquest cas "bar" fa referència a la "barra" de fusta amb els forats per a les boles, per tant sería molt mes adient "El joc de la barra" o alguna cosa similar.