Correcció de la traducció del lloc web del KDE Edu

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Dec 27 13:57:44 UTC 2017

El dimecres, 27 de desembre de 2017, a les 11:54:18 CET, Josep Ma. Ferrer va
escriure:
> El dimarts, 26 de desembre de 2017, a les 18:52:20 CET, Alexandra Cuesta va
>
> escriure:

> Hola, bon dia,
>
> Ahir per la nit vaig fer una última revisió. Ho vaig veure tot bé. La
> veritat és que heu fet una feina magnífica.
>
> Com que estava tot bé, vaig pujar la traducció al repositori, amb
> l'esperança que avui el lloc web edu.kde.org ja estigués disponible en
> català. Però sembla que falta fer alguna manualitat, ja que encara no
> permet seleccionar l'idioma català. Intentaré trobar-hi la solució.

> [...]

Iep! Ja funciona!

Comentari:
A les primeres frases de la pàgina inicial en català hi ha una barreja de
tractaments (tu i vós) per dirigir-se a l'usuari:

+-----------------------------+
Creem programari educatiu lliure per a nens, adults, estudiants i professors.
Creem programari per a tu.
Desenvolupeu els vostres coneixements amb les nostres aplicacions.
O col·laboreu amb nosaltres en el desenvolupament d'aplicacions.

Col·laboreu

Com a mínim, aquestes tres primeres frases les faria amb tractament de «tu»
(és un programari dirigit a un públic jove o infantil).

I una mica més avall, manca un article (ullada a *la* pàgina) a la frase
següent:

«Feu una ullada a pàgina resum de les aplicacions...»

Com ho veieu?

Salutacions,

Josep Ma. Ferrer

[1] https://edu.kde.org/?site_locale=ca