Correcció de la traducció del lloc web del KDE Edu

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Dec 27 10:54:18 UTC 2017

El dimarts, 26 de desembre de 2017, a les 18:52:20 CET, Alexandra Cuesta va
escriure:
> Bona tarda,
>

> us enviem la correcció de la traducció que vam realitzar del lloc web del
> KDE Edu. Alguns errors, però, hem decidit no corregir-los com bé s'indica
> al fitxer Comentaris que trobareu dins de la carpeta adjuntada al correu.
>

> Us enviem també la memòria actualitzada amb els segments corregits.
>

> Qualsevol cosa, seguim en contacte.
>

> Bones festes!
>

> Irene, Tània i Alexandra

Hola, bon dia,

Ahir per la nit vaig fer una última revisió. Ho vaig veure tot bé. La veritat
és que heu fet una feina magnífica.

Com que estava tot bé, vaig pujar la traducció al repositori, amb l'esperança
que avui el lloc web edu.kde.org ja estigués disponible en català. Però sembla
que falta fer alguna manualitat, ja que encara no permet seleccionar l'idioma
català. Intentaré trobar-hi la solució.

Us avisaré quan funcioni. De moment, us desitjo que passeu unes bones festes.

Cordialment,

Josep Ma. Ferrer