[kdecat] Canviar una traducció a les Qt

Antoni Bella pérez antonibella5 at yahoo.com
Mon May 9 20:50:05 UTC 2016

  Hola,
  Ara mateix només mira a stable.
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/blob/master/cfg/projects/KDE.json

  Suposo que aquests missatges apareixeran comentats a trunk, tot i que desconec si la MT de Softcatalà els mira.
  Toni
Sent from Yahoo Mail on Android

  On dl., maig 9, 2016 at 20:34, Josep Ma. Ferrer<txemaq a gmail.com> wrote:   El Dilluns 09 Maig 2016, a les 17:41:54, Antoni Bella pérez va escriure:
>  Hola,
>  Tot el que hi ha a stable ja es troba a trunk, però no a la inversa.
>  Toni

Gairebé sempre el que hi ha a "stable" també està a "trunk", però no sempre.
Per exemple, poden haver-hi missatges que ja no estan a "trunk" perquè han
canviat les funcionalitats. I no veig que tindre les dues branques sigui una
molèstia, crec.

Josep Ma.

> Sent from Yahoo Mail on Android

El Dilluns 09 Maig 2016, a les 10:55:16, Antoni Bella pérez va escriure: